• (iOS) Make More! hileler daha fazla puan

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Make More! ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Make More! IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hileler daha fazla puan ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Make More! 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Seviyelere dokunup satın alabileceğinizi deneyimledim ama her şeyin pahalı olması hoşuma gitmiyor

    çok iyi deyil

    Şimdiye kadarki en kötü oyun. Tek yapmanız gereken, telefona tekrar tekrar dokunmanız yeterlidir. hiç eğlenceli değil

    Bi zaman sonra sıkıyo ps. reklamlardan baya bi para akisi akisi sagladim yapimciya

    Mermi adim ece Oyunhdjjrg hafif ben suan kusmaya igrenç ohggggbdhdbhvaljskskhdkdmdmdmdjjdmfjf ohggdmdmdmdjjdmskdkdmdmdmdjjdmdm geldidmsnjdcfjf ohggggbdhdbdjskskskdihdmdmdmdjjdmskdkdmdmdmdjjdmdm geldifhatggjf

    yazarak daha hızlı bir bahis olması gerekiyor ama bu benim için

    Böyle mücadele amk ulan tıklanarak oyun oynanır PARMAKLARIMIN AZINA SIÇILDI REZİLLER

    Güzel ama çok fazla preeeeeeeeeess lazım

    iyi oyun

    Bu oyunu yıllardır oynuyorum ve hala değişmedi ama bunun dışında bu eğlenceli, küçük bir boşta oyun ve reklamlar sık sık değil

    Bu 2017'de uzun zaman öncesini hatırlıyorum ve 2021

    Gerçekten oyun gibi oynamaya yeni başladım, elim her zaman çok hızlı tıklamaktan yoruluyor henüz sorun yok ve her zaman böyle kalacak.

    Çok eğelenceli ama sorunlar var, 1


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :